вторник, 17 ноември 2020 г.

Папен към Костадинов: Идеше ми да удуша теб, съотборниците ти и цяла България

Точно преди 27 години националният отбор по футбол побеждава Франция с 2:1 на "Парк де Пренс" и "лъвовете" отиват на Световното първенство в САЩ през 1994-а година. Големият герой от парижката вечер е Емил Костадинов.

"Помня първия ни разговор, след като заиграхме заедно в баварския гранд. Още на първата тренировка Папен дойде при мен и ми каза: "Емил, продължавам да се стряскам от кинжалния ти удар в последната минута.

Честно казано, толкова голямо огорчение не бях изпитвал. Така никой не беше попарвал Франция.

Идеше ми да удуша теб, съотборниците ти и цяла България. Но по-скоро ми идваше да се удуша сам!", коментира Костадинов пред агенция "Блиц".

"Предполагам знаете, че премиите ни бяха забавени. Изплатиха ни ги чак преди да заминем за участието ни на Световното първенство в Щатите.

С част от парите си купих много хубав часовник. Беше много модерен в онези години и, честно казано, доста скъп. Но реших да ми остане за спомен, защото часовникът е символ на времето. А времето на мача в Париж изтичаше, когато точно в последната секунда вкарах втория си гол. Затова предпочетох този часовник, който все още пазя.

Напоследък рядко го слагам на ръката си, защото е ценен екземпляр и велик спомен", завърши Костадинов. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар